lauantai 10. lokakuuta 2015

Takaisin blogin pariin!

Kesä meni ja syksy tuli, innoistuin taas väsäämään jonkulaista postausta vaikka ei olekkaan paljon asiaa kerrottavana. Meidän hepat vietti kesän hyvin rennosti vaan laitumella olien ja meillä oli valmennuksista kesällä taukoa koska halusin itsekkin viettää kesälomaa.
Sen huomaa kyllä ponien mahasta joten nyt on aloiteltu jo liikuttamaan poneja ahkerasti ja olen löytänyt poneille jo pari vuokraajaakin jos nyt olisivat pysyviä. :)
Kävimme ninjan kanssa eilen (9.10) taikalla ja pontsolla joku tunteroisen maasto ja ponit oli oikein virtasia mutta ei päästy harmillisesti paljon laukkailemaan koska siellä oli tosi huonot tiet ja joissain kohin oli jäätäkin joten varsinkin taika liukasteli niissä kohin paljon.
Maasto meni kaikinpuolin tosi hyvin pientä kohtausta lukuunottamatta..
Ajateltiin Ninjan kaa tulla pientä oikoreittiä josta piti ylittää semmonen ''pieni'' oja joten tultiin alas ponien selästä ja hypytettiin ne maastakäsin, pontso suurin piirtein laahautu siitä yli mutta taika otti kamalan jättiloikan ja hyppäs suoraan Ninjan päälle :o Säikähin kauheesti ja se näytti hirveeltä mutta ei Ninjalle kuitenkaan vissiin käyny kipeetä ja taika vaan jäi syömään siihen...

Viime lauantaina Ninja oli myös meillä ja ratsastettiin eka ponit ja sitten mentiin omppelilla ja harrilla. Harri testas Ninjaa ihan kamalasti mutta jopa ens kerralla menis hiukan paremmin..
Menin omppelilla koulua ja tein vaan jotain ympyröitä ja pysähdyksiä paljon. Lopussa otin satulan pois ja sitten kävin vielä harrin selässä.
Virheistä ei tarvitse huomauttaa koska mulle on toi katse ja jalat ikuinen ongelma varmaan. En tosiaan nyt lähde mun ilmeitä piilottaa niitten hymiöitten alle koska mun mielestä se pilaa sen kuvan, enkä minä muutenkaan lähtenyt muokkailemaan noita kuvia mitenkään että ne on vähän epätarkkoja kun oli jo aika hämärää.





 
Sunnuntaina meillä oli sitten valmennus ja omppelille ei löytynyt ratsastajaa joten pikkusiskoni Saara oli nyt lainaratsastajana ompulle. Mentiinkin tunti sitten vähän kevyemmin joten tasoittaakseni otin satulan pois ja menin eri kuolaimella.
Minun ja pontson ratsastuskuvista oli kaikki tosi huonoja ja meistä ei ollutkaan otettu paljoa kuvia joten tässä on nyt enimmäkseen Saarasta ja omppelista mutta toivottavasti ei haittaa.







 
Oon tosi huono kirjoittamaan postauksia ja yritän koko ajan opetella kirjoittamaan näistä pidempiä ja vähän parempia mutta aina näistä jää näin lyhyitä. Mulle voi heittää postaus/video ehdotuksia joita voin toteutella kerkeämisen mukaan. Tallin esittelyä en ainakaan vielä tee mutta aamutallin olen kuvannut ja se pitäisi editoida ja laittaa sitten tänne, ei mulla tällä kertaa muuta!
 
 
 
 
 
 

1 kommentti:

  1. Tää oli kiva postaus!:) Eijuma ku se harri vaa pysähty siihe estee ettee XDD

    VastaaPoista